Friday, February 7, 2014

FASHION FRIDAY !

Happy Friday Everyone!

As I said in my previous post, Friday will be all about Fashion.
So, today I decided to tell you about my love for leather pants.
I think they look so great, stylish and sleek. I prefer the color black, but honestly burgundy has never hurt nobody :)
My personal favorite are the high waisted ones. 

_______________________________________________________


Asa cum am spus in postarea anterioara, vinerea vorbim despre Fashion.
Asadar, astazi am decis sa va vorbesc despre pantalonii de piele.
Consider ca arata foarte bine si stylish. Eu ii prefer pe cei negrii, dar sincer nici cei burgundy nu mi displac.
Cat despre talie, parerea mea este ca cei cu talie inalta arata cel mai bine.


For some inspiration I will post some pictures from the lovely Zina Fashionvibe



Source
Source


Source



Thank you for reading!
xx Anreea

2 comments:

  1. love her style!!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  2. Ce pot spune? Cred că şi aceştia fac parte din garderoba standard a oricărei femei. Par o piesă dificilă, dar nu sunt.
    Am încercat să-mi cumpăr, dar nu am găsit încă acea pereche... a mea.

    ReplyDelete